logo





Pomoc w edukacji wczesnoszkolnej na: Monitory interaktywne,   
tablice multimedialne, rzutniki/projektory, komputery PC/laptopy
(Wymagany system Windows)

    Atuty:

      - Nie zawiera reklam
      - Wolna od szkodliwego oprogramowania
      - Działa bez internetu
      - Intuicyjna obsługa
      - Darmowe aktualizacje
      - Wsparcie techniczne
    Zastosowanie na:

      - Urozmaicenie zajęć podczas realizacji podstawy programowej
      - Zajęcia indywidualne/grupowe
      - Zajęcia wyrównawcze
      - Zajęcia rewalidacyjne
      - Świetlice szkolne
      - Kółka recytatorskie

KSIĘGA WIERSZY

Jest to multimedialna odsłona tradycyjnej książki. Składa się z autorskich wierszy, stworzonych z myślą o dzieciach i tematyce podstawy programowej w edukacji wczesnoszkolnej. Każdy wiersz przenosi nas do innego świata, co świetnie wpływa na dziecięcą wyobraźnię, oraz skłania je do ciekawych refleksji i twórczych odpowiedzi w kartach pracy.

ZADANIA RYMOWANE


Jest to dział składający się z tzw. makiet tematycznych, które urozmaicają zajęcia wyrównawcze i rewalidacyjne, stanowią również świetną zabawę dla całej grupy. Zostały one posegregowane według poziomu trudności. Każda makieta składa się z dziesięciu pytań i dwunastu odpowiedzi, z których dwie są błędne.

KARTY PRACY


Obszerny dział, podzielony na sześć kategorii. Znajdują się w nim karty pracy, które możemy rozwiązywać z pomocą rysika, lub wydrukować w formie papierowej. W tym dziale została zastosowana ciekawa forma kodowania, dzięki której uczniowie będą w stanie sami sprawdzić, czy nie popełnili błędu. Rozwiązując karty pracy, dzieci mogą dowiedzieć się wielu ciekawostek z zakresu wiedzy ogólnej.

MARATONY WIEDZY

Konkursy, które stanowią formę drużynowej gry edukacyjnej. Każdy maraton posiada panel ustawień, w którym można ustawić: czas, zakres i rodzaje zadań zgodnie z preferencjami. Dzieci jeszcze nigdy nie uczyły się ortografii i matematyki z taką ochotą. Wygrywa drużyna, która zdobędzie więcej punktów. Życzymy dobrej zabawy.